Omwille van technische issues zijn we telefonisch moeilijker bereikbaar. Via de MyLuminus.be klantenzone kan je tal van zaken zelf regelen, zoals facturen en betalingen bekijken, je ideale voorschotbedrag berekenen en aanpassen, je verbruik opvolgen, je tarief nakijken en aanpassen, een afbetalingsplan aanvragen, en het doorgeven van een verhuis. Bedankt voor je begrip!

Hoe dien ik een klacht in over Luminus?

Het spijt ons dat je ontevreden bent.
Om je klacht te melden, klik je op één van de linken hieronder:

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Uw persoonlijke gegevens aanpassen?

Het kan eenvoudig in uw klantenzone.

Bekijk het hier

Bel ons op 078 150 210 (normaal zonetarief)

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.