Het spijt ons dat u niet tevreden bent en hierdoor een klacht wilt melden.
Onze klanten tevreden houden en een goede kwaliteit van onze diensten garanderen is voor ons zeer belangrijk. Wij doen er daarom ook alles aan om klachten te voorkomen.
Hieronder vindt u een overzicht van de mogelijkheden die wij u bieden om informatie op te zoeken of ons te contacteren.
Hebt u een vraag?
U kan het antwoord in onze veelgestelde vragen terugvinden. U spaart hiermee kostbare tijd uit.
Uw persoonlijke klantenzone My Luminus
Hebt u een vraag over uw betalingen, uw openstaand saldo of wilt u uw voorschot aanpassen? Op uw persoonlijke klantenzone My Luminus vindt u meer informatie en kan u dit zelf regelen!
Mijn persoonlijke klantenzone
Klantendienst
Vindt u het antwoord op uw vraag niet in onze FAQ, dan staat onze klantendienst voor u klaar!
U kan hen contacteren op 078 150 152. Stuurt u liever een e-mail? Geen probleem!
U kan onze klantendienst bereiken via ons contactformulier. Onze klantendienst zal u telefonisch of via mail verder helpen.
Meld uw klacht
Kan u u toch niet volledig in de voorgestelde oplossing vinden?
Contacteer ons klachtenteam
via ons contactformulier.