Hulp en contact

Heb je een vraag?

Hieronder vind je het antwoord op je vraag en onze contactgegevens.
Tik hier je vraag, bv. 'Is mijn dak geschikt voor zonnepanelen?'

Meestgestelde vragen

Verzamel eerst de volgende belangrijke gegevens:
  • Je meterstanden.
  • Je meternummer of je EAN-code.
  • De datum waarop je verhuist.
  • De gegevens van de vorige bewoner in je nieuwe woning en/of de gegevens van de nieuwe bewoner in je oude woning.
Informeer ons zo snel mogelijk over je verhuis.

Dit kan je op verschillende manieren doen:

  • Geef je verhuis online door via dit formulier. Doorloop alle stappen. Van zodra je alle info in deze tool hebt ingegeven, kunnen wij aan de slag en verwerken we je verhuis. Tip: Je kan ook je overnameformulier toevoegen in deze tool.
  • Bel ons op het nummer: 078.180.183.

Ken je al deze informatie voor je verhuis nog niet?
Geen nood! We sturen je later een herinnering per e-mail of SMS.

Verhuis je naar het Buitenland? Of heb je spijtig genoeg te maken met een sterfgeval of een scheiding? 

Dan kan je ons bereiken op het nummer 078 180 180 of je contract stopzetten via je klantenzone My Luminus: 

  • Meld je aan via My Luminus.
  • Klik op 'Contracten en diensten'. 
  • En kies voor ‘Een contract aanvragen, wijzigen, stopzetten of verhuizen’.
  • Wil je alle voorbereidende stappen voor je verhuis rustig nalezen?

    Bekijk dan ons handige 3 stappenplan op de verhuispagina van Luminus.

    Nuttige link:

    Meer info

    Mijn factuur & Mijn betalingen

    Alles over je facturen en betalingen.

    Lees meer

    Mijn contract

    Informatie over je contract en extra verzekeringen.

    Lees meer

    My Luminus

    Je persoonlijke klantenzone én handige app

    Lees meer

    Verhuis, meters en netbeheerder

    Laat het ons weten en wij regelen je energietoevoer.

    Lees meer

    Mijn verbruik

    Informatie over je verbruik en (digitale) meters.

    Lees meer

    Prijzen en tarieven

    Een overzicht van onze energietarieven

    Lees meer

    Producten & Diensten

    Ketel Onderhoud, Woning Pechverhelping, laadpalen en meer.

    Lees meer

    Mijn voordelen

    Niet te missen voordelen en kortingen voor jou als Luminus-klant.

    Lees meer

    Algemene info

    Vragen over iets anders? Ontdek ze hier.

    Lees meer

    Neem gerust contact op

    Bel
    Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Bel 078 150 210

    Chat
    Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

    De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.

    Stuur een bericht
    Vul het formulier in.
    We antwoorden binnen de werkdag.

    Vul het contactformulier in

    Stroomstoring

    Hinder door een stroompanne?
    Ondervind je hinder door een stroompanne in jouw straat? Check de website van je netbeheerder.

    Geen stroom? Dat is vervelend. Ontdek wat je kan doen in het geval van een stroompanne.

    Elektrisch rijden of vakman nodig?

    Een vraag over elektrisch rijden: voordelig laden, laadpas, smart charging? Contacteer e-mobility.

    Een defect aan je huis, zonnepanelen of verwarmingsketel? Onze vakman staat voor je klaar.

    Klacht

    Ben je niet tevreden?
    Heb je een klacht over een van onze producten of diensten, of ben je niet tevreden met een door ons voorgestelde oplossing?

    Meld een klacht