Hulp en contact
Hieronder vind je het antwoord op je vraag en onze contactgegevens.
Tik hier je vraag, bv. 'Is mijn dak geschikt voor zonnepanelen?'
Dit kan je op verschillende manieren doen:
Ken je al deze informatie voor je verhuis nog niet?
Geen nood! We sturen je later een herinnering per e-mail of SMS.
Dan kan je ons bereiken op het nummer 078 180 180 of je contract stopzetten via je klantenzone My Luminus:
Bekijk dan ons handige 3 stappenplan op de verhuispagina van Luminus.
Nuttige link:
Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.
Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen de werkdag.
Hinder door een stroompanne?
Ondervind je hinder door een stroompanne in jouw straat? Check de website van je netbeheerder.
Geen stroom? Dat is vervelend. Ontdek wat je kan doen in het geval van een stroompanne.
Een vraag over elektrisch rijden: voordelig laden, laadpas, smart charging? Contacteer e-mobility.
Een defect aan je huis, zonnepanelen of verwarmingsketel? Onze vakman staat voor je klaar.
Ben je niet tevreden?
Heb je een klacht over een van onze producten of diensten, of ben je niet tevreden met een door ons voorgestelde oplossing?