De steunmaatregelen in het kader van de gestegen energieprijzen, zoals de federale verwarmingspremie, worden automatisch verrekend met je facturen.
Je hoeft ons hiervoor niet extra te contacteren. Meer informatie over de maatregelen vind je hier.

Problemen met je energie(levering) of de facturatie? Wij helpen je graag verder!

Het spijt ons dat je niet tevreden bent en hierdoor een klacht wilt melden. Onze klanten tevreden houden en een goede kwaliteit van onze diensten garanderen is voor ons zeer belangrijk. Wij doen er daarom ook alles aan om klachten te voorkomen. Hieronder vind je een overzicht van de mogelijkheden die wij je bieden om informatie op te zoeken of ons te contacteren.

Heb je een vraag? 

Je kan het antwoord in onze veelgestelde vragen terugvinden. Je spaart hiermee kostbare tijd uit.

Je persoonlijke klantenzone My Luminus

Heb je een vraag over jouw betalingen, je openstaand saldo of wil je jouw voorschot aanpassen? Op je persoonlijke klantenzone My Luminus vind je meer informatie en kan je dit zelf regelen! 

Mijn persoonlijke klantenzone

Klantendienst

Vind je het antwoord op je vraag niet in onze FAQ, dan staat onze klantendienst voor je klaar!

Je kan hen contacteren op 078 150 210. Stuur je liever een e-mail? Geen probleem!
Je kan onze klantendienst bereiken via ons contactformulierOnze klantendienst zal je telefonisch of via mail verder helpen.

Meld je klacht

Kan je je toch niet volledig in de voorgestelde oplossing vinden?
Contacteer ons klachtenteam via ons contactformulier.

Je klacht melden bij de klantendienst?