De steunmaatregelen in het kader van de gestegen energieprijzen worden automatisch verrekend met je facturen.
Ook de federale verwarmingspremie van € 100. Je hoeft ons hiervoor niet extra te contacteren. Meer informatie over de maatregelen vind je hier.

Hoe kan ik een kopie van mijn contract krijgen?

Wens je een kopie van je contract voor gas of elektriciteit?

Al je contractgegevens en een kopie van je contract zijn beschikbaar op je persoonlijke klantenzone My Luminus.
Je kan een kopie van je contract in PDF openen, downloaden en printen. 

Hoe doe je dit?

  1. Log in op je My Luminus-account.
  2. Ga naar de rubriek 'Contracten en Diensten'. (In de app 'Contracten'.)
  3. Klik op het PDF-icoontje van je contract en open het document. (In de app kies je eerst voor welke aansluiting je de kopie van het contract wil zien. Je klikt hiervoor op 'Meer info'. Hierna kan je kiezen voor het PDF-icoontje.)

Denk aan het milieu. Print je documenten alleen maar als het echt nodig is.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Bekijk het hier

Bekijk het hier

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.