De energieprijzen zijn de afgelopen maanden erg sterk gestegen. Om de impact hiervan te verzachten, heeft de overheid een aantal steunmaatregelen uitgewerkt. Deze zullen automatisch verrekend worden op je energiefactuur. Wat de maatregelen concreet inhouden, lees je hier.

Luminus contacteren

 

Je persoonlijke klantenzone

Log in op myluminus.be en ontdek wat je zelf online kan regelen:


  • Je facturen en betalingen raadplegen
  • Je maandelijkse voorschotsbedrag verhogen of verlagen
  • Je communicatievoorkeur en persoonlijke gegevens wijzigen
Log in op My Luminus

Bel ons

Maandag tot vrijdag: 9u tot 18u

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar op het nummer (zonaal tarief):

078 150 210

Zakelijke klant? Klik hier

Chat met ons

De knop "start de chat" verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst:

Maandag tot Vrijdag.: 9u tot 18u.

Heb je een klacht? Wij lossen het voor je op!

Geef je klacht aan ons door.