Beperkt bereikbaar van woensdag 24 november tot maandag 6 december.
Luminus en alle andere spelers in de energiesector (leveranciers, netbeheerders, …) schakelen over naar een nieuw beheerssysteem voor klantgegevens. Daardoor zijn My Luminus, de live chat en het online contactformulier in deze periode niet beschikbaar. We helpen je graag telefonisch verder op 078 150 210. Klik hier voor meer info

Luminus contacteren

Neem contact op met Luminus per telefoon op 078 150 210

Bel ons

Maandag tot vrijdag: 8u tot 20u

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar op het nummer (zonaal tarief):

078 150 210

Overname Essent: het antwoord op je vragen

Je persoonlijke klantenzone

Log in op myluminus.be en ontdek wat je zelf online kan regelen:


  • Je facturen en betalingen raadplegen
  • Je maandelijkse voorschotsbedrag verhogen of verlagen
  • Je communicatievoorkeur en persoonlijke gegevens wijzigen
Log in op My Luminus

Heb je een klacht? Wij lossen het voor je op!

Geef je klacht aan ons door.