ūüĎČ Je thuiscomfort blijft onze prioriteit! Houd onze blog in de gaten voor de laatste updates over de overheidsmaatregelen wat betreft je energiefactuur én voor praktische tips. Daarnaast bundelden we voor jou de meest gestelde klantvragen gerelateerd aan de coronacrisis.
Coronavirus: een antwoord op je vragen
  • Wat is de impact van het coronavirus op de activiteiten van Luminus?

    Luminus neemt interne maatregelen om de productie en levering van energie te verzekeren, alsook de bereikbaarheid van haar klantendiensten.

    • Een toegewijd managementteam is zeer snel opgericht om de nodige maatregelen te nemen om de continu√Įteit van onze activiteiten te verzekeren.
    • We passen de werkorganisatie van onze teams aan volgens de prioriteiten.¬†
    • De regels van¬†gezondheidsspecialisten en de overheid volgen we op. Zo doen we voornamelijk aan homeworking, we vermijden lichamelijk contact, we sluiten de recepties en we geven de voorkeur aan digitale communicatiekanalen.¬†
    • Alle klanten ontvangen een brief/e-mail om ze te informeren en gerust te stellen over de levering van energie en de beschikbaarheid van onze diensten via telefoon.
      We adviseren ze ook om vooral gebruik te maken van onze online klantenzone My Luminus.
    • We maakten ook een blog over de beslissingen van de regering, geven nuttige energietips in deze periode en brengen onze klanten op de hoogte over interessante voordelen en kortingen via de EXTRAS! Lees onze blog op¬†www.luminus.be/coronanieuws.

    Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen
  • Wat is de impact van het coronavirus op mijn meter (werking, interventies, opladen,...)?

    Het coronavirus heeft ook een impact op de activiteiten van de netwerkbeheerders.

    Dringende activiteiten en interventies blijven behouden:

    • Storingen en gasreuk
    • Problemen van het netwerk
    • Dringende aan- en afsluitingen
    • Oplaadpunten voor budgetmeters in de klantenkantoren blijven open
    Niet dringende activiteiten en interventies: sinds mei zijn de techniekers terug aan het werk. Ze respecteren de veiligheidsmaatregels (1,5 meter afstand, mondmasker, handschoenen en handen wassen na elk klantbezoek). Bezoek de site van je netwerkbeheerder om de maatregelen in detail te raadplegen.
    Wie is mijn netbeheerder?

    Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen
  • Wat is de impact van het coronavirus op mijn Luminus Services?

    Afspraken Ketel Onderhoud

    Op maandag 4 mei 2020 hebben onze techniekers terug het werk hervat.

    Dit betekent concreet dat:

    • Elk gepland ketelonderhoud na 4 mei kan doorgaan.
    • Elk ketelonderhoud, dat werd geannuleerd door het coronavirus, zal Luminus terug herplannen. We contacteren je zo snel mogelijk om een nieuwe afspraak te maken.


    Ketel Garantie

    Je kan op ons rekenen! Onze diensten gingen terug van start.
     

    Woning/Bedrijfspand pechverhelping, ERR(+), Comfort Service

    Deze diensten werken zoals gewoonlijk.

    Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Heb je een klacht? Wij lossen het voor je op!

Geef je klacht aan ons door.

 

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

U kan met een beschikbare medewerker chatten

tijdens de openingsuren van onze klantendienst: 

Ma.-vr.: 8u-20u
Zat.: 9u-13u

Chat

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier

Digitale klantenkiosk -Tijdelijk gesloten
Pachécholaan 34 - 1000 Brussel
Maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur.