Wat kan ik zelf doen via My Luminus?

Via de online klantenzone My Luminus kan je op de website of via de My Luminus-app zelf je energieverbruik, facturen en betalingen snel en gemakkelijk opvolgen.

​​​Ontdek de mogelijkheden van My Luminus in deze video.

Op My Luminus kan je:

Je facturen en betalingen beheren


Een overzicht behouden van je verbruik
  • Je meterstanden regelmatig ingeven.
  • Je verbruik raadplegen van je meest recente meter.

Je voorschot en afrekening controleren
Je contracten en diensten beheren
  • Je verhuis opvolgen (oude en nieuwe adres).
  • Je tarief aanpassen.
  • Je Luminus Extras-klantvoordelen bekijken en kortingsbonnen downloaden.
  • Een kopie van je contract van gas of elektriciteit raadplegen, downloaden of printen.
  • Onze diensten ontdekken (Woning Pechverhelping, Ketel Onderhoud, Ketel Garantie, Electro Repair & Replace)

Je profiel beheren
  • Je wachtwoord wijzigen.
  • Je contactgegevens aanpassen.
  • Je My Luminus-account verwijderen.
  • Je contactvoorkeuren aanpassen zodat je enkel communicatie ontvangt die je interesseert.
  • Meerdere klantnummers toevoegen en adressen beheren (buitenverblijf, beheer van het dossier van de ouders, professionele klanten, ...).
  • Nadat je Luminus verlaten hebt, kan je nog 3 jaar gebruikmaken van My Luminus.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Mijn klantenzone

Inloggen

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.