De energieprijzen zijn de afgelopen maanden erg sterk gestegen. Om de impact hiervan te verzachten, heeft de overheid een aantal steunmaatregelen uitgewerkt. Deze zullen automatisch verrekend worden op je energiefactuur. Wat de maatregelen concreet inhouden, lees je hier.

Ik kan niet meer inloggen op My Essent? Wat moet ik doen?

Opmerking
Als je klant van Essent was, heb je nog steeds toegang tot je klantenzone My Essent.
Dit beperkt zich echter tot het raadplegen van de facturen die je voor je overstap naar Luminus ontving.


Ben je je wachtwoord kwijt?

  1. Ga naar de Essent website en klik op Mijn Essent.  
  2. Klik op Log in en daarna op Wachtwoord vergeten.
  3. Vul het e-mailadres in waarmee je je registreerde voor Mijn Essent.
  4. Klik op Nieuw wachtwoord kiezen en pas je wachtwoord aan.
  5. Vanaf nu heb je toegang tot Mijn Essent met je nieuwe wachtwoord. 
Krijg je geen e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen? Controleer je ongewenste e-mails.

Heb je problemen om je in te loggen?
Contacteer de hulplijn 02 302 20 00

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.