De energieprijzen zijn de afgelopen maanden erg sterk gestegen. Om de impact hiervan te verzachten, heeft de overheid een aantal steunmaatregelen uitgewerkt. Deze zullen automatisch verrekend worden op je energiefactuur. Wat de maatregelen concreet inhouden, lees je hier.

Hoe kan ik de ombudsdienst bereiken?

Als je een vraag hebt of nood aan extra informatie, staan onze klantendienstadviseurs voor je klaar. Je kan ons telefonisch bereiken.
 

 Telefoon
Huishoudelijke klant078/150 210
Professionele klant078/150 152

Als je geen gezamenlijke oplossing vindt met Luminus, kan je je schriftelijk wenden tot de Federale Ombudsdienst voor Energie:
Koning Albert II-laan 8/bus 6
1000 Brussel
Telefoon: 02/211 10 60
Fax: 02/211 10 69
Website: https://www.ombudsmanenergie.be/nl

Deze dienst kan alleen optreden nadat je vooraf stappen hebt ondernomen bij Luminus.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Bel ons

(normaal zonetarief)

078 150 210

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.