De energieprijzen zijn de afgelopen maanden erg sterk gestegen. Om de impact hiervan te verzachten, heeft de overheid een aantal steunmaatregelen uitgewerkt. Deze zullen automatisch verrekend worden op je energiefactuur. Wat de maatregelen concreet inhouden, lees je hier.

Hoe herken ik een frauduleuze website?

We merken dat sommige van onze klanten op https://plan-autoconso.com/be/ terechtkomen, een website die van Luminus lijkt te zijn.
Wij willen benadrukken dat deze frauduleuze website en het bedrijf niet gelinkt zijn aan Luminus.
Ze misbruiken enkel de naam en het logo van Luminus.

Gelieve deze website dus niet te gebruiken.

Twijfel je over een website die gelinkt lijkt te zijn met Luminus?
Neem contact op met onze klantendienst.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Bel ons

(normaal zonetarief)

078 150 210

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.