Mijn energieverbruik is abnormaal hoog. Hoe kan dit?

Heb je een abnormaal hoog verbruik van gas en/of elektriciteit, ook al veranderde je niets in je gewoontes rond energieverbruik of kocht je geen nieuwe apparaten aan?
Er kunnen verschillende oorzaken zijn:

  • Zonnepanelen
  • De winterperiode
  • Een defecte meter (een storing of een lek)
  • Een verzwaarde meter met een vermenigvuldigingsfactor
We raden aan om je installatie te laten nakijken door een specialist (elektricien, verwarmingstechnicus...) of om je netbeheerder te contacteren.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Meterstanden & verbruik



Bel ons

(normaal zonetarief)

078 150 210

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.