Ik kan mijn meterstanden niet toevoegen op My Luminus. Wat doe ik?

Het is mogelijk dat je je meterstanden niet (meer) kan toevoegen of aanpassen. Redenen hiervoor kunnen zijn:

  • Je hebt een piekmeter.
  • Je hebt een digitale meter + exclusief nachtmeter.
  • Je ontvangt maandelijkse afrekeningen.
  • Je meterconfiguratie is nog niet compatibel (meter met 2 maal 4 registers).
  • Je bent van tarief veranderd, maar er zijn geen of verkeerde contractdata teruggevonden.
  • Je contract heeft een einddatum, omdat je bijvoorbeeld van leverancier verandert of verhuist.
  • Je ontving onlangs je afrekening. Na 80 dagen kan je opnieuw standen ingeven.
Kan je je meterstanden omwille van deze of andere redenen niet meer ingeven? Neem dan contact op met onze klantendienst.

Nuttige link:

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Meterstanden & verbruik



Bel ons

(normaal zonetarief)

078 150 210

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.