Door de uitzonderlijke situatie in de energiemarkt krijgt onze klantendienst erg veel oproepen te verwerken. We proberen iedereen zo snel mogelijk te helpen, maar houd rekening met langere wachttijden. Via je persoonlijke klantenzone MyLuminus.be kan je tal van zaken zelf regelen, zoals facturen en betalingen bekijken, een afbetalingsplan aanvragen en het doorgeven van een verhuis. Heb je vragen over de overheidsmaatregelen, dan vind je hier zeker en vast een antwoord.
Hulp en ondersteuning
My Luminus - Je klantgegevens wijzigen? Kinderspel!

Je klantgegevens wijzigen? Kinderspel!

Met My Luminus kan je altijd en overal je persoonsgegevens zelf wijzigen. Snel, eenvoudig en op het moment dat jij dit wenst.
Wijzig je gegevens Maak een account aan

Wijzig zelf je persoonlijke gegevens

Je persoonsgegevens wijzigen gaat voortaan makkelijk met je online persoonlijke klantzone My Luminus. Pas zelf je e-mailadres, correspondentieadres, naam, telefoonnummer … in een vingerknip aan. Zorg er altijd voor dat je persoonsgegevens up-to-date zijn, zo voorkomen we samen ongemakken bij de facturen en betalingen.

Hoe werkt het?

 
My Luminus - Je klantgegevens wijzigen? Hoe werkt dat?

Bovenaan zie je, in de groene balk, het e-mailadres verschijnen waarmee je jouw My Luminus-account hebt aangemaakt. Klik daar op het pijltje om naar het menu ‘Mijn profiel’ te gaan. Alle persoonsgegevens wijzig je hier door op de knop ‘Aanpassen’ te drukken. Let op, er zijn twee klantgegevens die je niet zelf kan aanpassen: je klantnummer en je naam. Hiervoor contacteer je best onze Luminus klantendienst.

Login op My Luminus Probeer het eens uit

Wist je dat...

je jouw persoonlijke klantenzone voortaan ook altijd en overal bij de hand hebt? De My Luminus app is beschikbaar in de App Store en Google Play Store. Bovendien download je hem helemaal gratis.
MyLuminus app.