Door de uitzonderlijke situatie in de energiemarkt krijgt onze klantendienst erg veel oproepen te verwerken. We proberen iedereen zo snel mogelijk te helpen, maar houd rekening met langere wachttijden. Via je persoonlijke klantenzone MyLuminus.be kan je tal van zaken zelf regelen, zoals facturen en betalingen bekijken, een afbetalingsplan aanvragen en het doorgeven van een verhuis. Heb je vragen over de overheidsmaatregelen, dan vind je hier zeker en vast een antwoord.
Hulp en ondersteuning
My Luminus - Een kopie nodig van je factuur? Dat kan!

Een kopie nodig van je factuur? Dat kan!

Al je documenten heb je voortaan gebundeld op één plek: My Luminus, je persoonlijke klantenzone. Handig voor als je wat wil opzoeken.

Download een kopie Maak een account aan

Download een kopie van je factuur

Een volledig overzicht van al je facturen, betalingen, voorschotten … vind je snel en makkelijk terug in My Luminus. Zo kan je in 1-2-3 een kopie downloaden van je factuur of betaling. Handig toch?

Hoe werkt het?

 
My Luminus - Een volledig overzicht van je facturen en betalingen. Hoe werkt dat?
Klik in de menubalk bovenaan op ‘Facturen’. Op die pagina vind je een volledig overzicht van al je facturen van de voorbije drie jaar. Bovenaan vind je er ook  jouw openstaande facturen, degene die je dus nog dient te betalen. Onderaan vind je jouw betaalde facturen terug. Rechts kan je jouw factuur in detail bekijken door op de download-knop te drukken. Of kies ervoor om je factuur af te printen door de printerknop te selecteren.
Login op My Luminus Probeer het eens uit

Wist je dat...

je jouw persoonlijke klantenzone voortaan ook altijd en overal bij de hand hebt? De My Luminus app is beschikbaar in de App Store en Google Play Store. Bovendien download je hem helemaal gratis.
MyLuminus app.