Hulp en ondersteuning

Uw antwoord niet gevonden bij onze veelgestelde vragen?
Een van onze medewerkers helpt u graag verder

 

Bel een business adviseur

Bereikbaar op werkdagen van 8u tot 18u.

Luminus klant? Neem uw klantennummer bij de hand.

078 150 152


Vraag een expert om contact op te nemen

We proberen binnen maximaal 2 werkdagen contact op te nemen.

Ga naar formulier

Chat met een business adviseur

Beschikbaar op werkdagen van 8u tot 18u.

Van zodra een business adviseur beschikbaar komt kan u het chatgesprek starten door rechtsonderaan op de knop 'start de chat' drukken.

Luminus klant? Neem uw klantennummer bij de hand.

Vraag een expert om contact op te nemen

We proberen binnen maximaal 2 werkdagen contact op te nemen.

Voor vragen in verband met uw contract, producten en tarieven:

business.sales@luminus.be

Voor alle andere vragen:


business.services@luminus.be

Hulp bij een storing

De gratis hulplijn is 24/7 bereikbaar. Een vakman komt ter plaatse binnen 24u. Belt u voor 10u op een werkdag, dan komt hij de dag zelf!

Als klant van Luminus hoeft u niet zelf een beschikbare vakman te zoeken en geniet u van exclusieve voordeeltarieven. De interventie wordt uitgevoerd door één van onze 300 gecertificeerde techniekers.

Als u op een vrijdag na 10u belt, komt de vakman ten laatste de eerstvolgende werkdag.


0800 808 08 Meer info

Heeft u een klacht? Wij lossen het voor u op!

Geef uw klacht aan ons door.

Portal Luminus e-Mobility - LuminusVragen omtrent uw laadpaal voor uw zaak?
Contacteer onze e-mobility klantendienst.

02 289 90 90

Zelf aan de slag in My Luminus

In uw persoonlijke klantenzone My Luminus kan u heel wat zaken ook zélf regelen:
My Luminus Dashboard
  • persoonlijke gegevens wijzigen
  • facturen en betaling raadplegen
  • voorschot aanpassen
  • meterstanden doorgeven
  • betaalmethode aanpassen
  • afbetalingsplan aanvragen

Lees hier meer over My Luminus.

Nog geen account?
Registreren is makkelijk en bovendien helemaal gratis.

Naar My Luminus
Ik ben mijn gebruikersnaam of wachtwoord van My Luminus vergeten of wil dit wijzigen. Hoe doe ik dit?