Ik verhuis. Heb ik nog recht op het sociaal tarief?

  • Het sociaal tarief wordt toegekend op basis van een wettelijk attest. Dit attest is geldig voor je domicilieadres.
  • Kies daarom voor je verhuis naar je nieuwe adres tijdelijk een commercieel tarief.
  • Om de 3 maanden worden we automatisch geïnformeerd door de Federale Overheidsdiensten (FOD) over de rechthebbenden van het sociaal tarief.
  • Van zodra je in deze lijst staat met je nieuwe adres dan passen wij dit voor je aan. Uiteraard met terugwerkende kracht. Je verhuis is officieel wanneer de wijkagent is langsgekomen en je identiteitskaart is aangepast.
Een versnelde verwerking?
  • Bezorg ons zelf een combinatie van het attest (met oud adres) en een attest van woonst (incl. historiek).
  • Je kan ons deze documenten bezorgen via het contactformulier.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.