Mijn sociaal tarief is stopgezet bij Luminus maar ik heb er wel recht op

  • Controleer even of je voldoet aan de voorwaarden die de Federale Overheid (FOD) Economie bepaalt. Lees deze FAQ: Wie heeft recht op het sociaal tarief?
  • Voldoe je aan de voorwaarden voor sociaal tarief? Verstuur je attest sociaal tarief via het contactformulier naar ons:
    • Ga naar 'Hulp en Contact' bovenaan in het menu van deze website.
    • Onderaan op deze pagina staat: Mail ons.
    • Klik op: Ga naar formulier.
    • Kies in het contactformulier: Ik heb een vraag over tarieven (commerciaal, sociaal tarief)
    • Kies een categorie: Aanvraag van een sociaal tarief.
    • Ga naar Bijlage(n): laad je attest op.
    • Klik op 'Verzenden'.
  • Denk je dat je recht hebt op sociaal tarief, maar beschik je niet over het gevraagde attest? Neem contact op met de FOD Economie.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Bel ons

(normaal zonetarief)

078 150 210

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.