Hoe kan ik mijn digitale verbruiksgegevens van verschillende leveradressen in de My Luminus app raadplegen?
Wil je je digitale verbruiksgegevens raadplegen voor verschillende klantnummers?
Dat doe je zo:
1. Log eerst uit.
2. Selecteer daarna bij het inloggen het andere klantnummer waarvoor je de data wil raadplegen
(je dient ook met dat klantnummer geregistreerd te zijn voor de dienst digitale verbruiksgegevens).
Gaat het om leveradressen onder éénzelfde klantnummer?
Dan is het nog niet mogelijk om de verschillende leveradressen te raadplegen.
Is dit het antwoord op uw vraag?
Het is mogelijk dat je je meterstanden niet (meer) kan toevoegen of aanpassen. Redenen hiervoor kunnen zijn:
De netbeheerder stuurt ons al maandelijks je werkelijke meterstanden door als je een digitale meter hebt.
Het is dus niet nodig om deze ook nog zelf in te geven.In dit geval krijg je online een melding dat het niet nodig is om extra meterstanden in te geven.
Als deze redenen niet van toepassing zijn op jouw situatie, neem dan contact op met onze klantendienst.
Nuttige link:
Gebruikersnaam
Je gebruikersnaam voor My Luminus is het e-mailadres waarmee je je geregistreerd hebt.
Wachtwoord vergeten
Je kan zelf een nieuw wachtwoord aanvragen. Dit doe je als volgt:
Maakte je een account aan via je Facebook- of Google-account?
Lees ook: Hoe registreer ik me op My Luminus?
Dit kan meerdere oorzaken hebben:
Alles nagekeken? Volg onderstaande stappen afhankelijk van jouw situatie:
Je dongle is al eens online geweest?
Je hebt het recht om je van je aankoop te ontdoen, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief, en dit binnen een herroepingstermijn van 14 kalenderdagen vanaf je inschrijving voor de Luminus EnergyControl Monitor.
Hoe?
Om je herroepingsrecht uit te oefenen, stel je Luminus op de hoogte van deze beslissing door contact op te nemen via het Contactformulier. Vervolgens stuur je de dongle en het doosje waar deze in zat (inclusief de handleiding) terug naar Luminus (Luminus NV, Kempische Steenweg 299, 3500 Hasselt) samen met een ingevuld fysiek exemplaar van het herroepingsformulier dat je kan vinden in de Algemene Voorwaarden van Luminus.
Opgelet: De directe kosten van het terugzenden van de dongle komen voor jouw rekening.
Luminus betaalt je terug met hetzelfde betaalmiddel als hetgeen je gekozen hebt voor de domiciliering, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd. Deze terugbetaling zal enkel plaatsvinden indien we zowel de dongle als het doosje én de handleiding die in het doosje zit volledig intact ontvangen.
Ja, je profiel en verbruiksgegevens worden bewaard, tenzij je je Luminus Monitor account stopzet (op eigen vraag, bij verhuis of als je van energieleverancier verandert).
Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.
Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen de werkdag.