De steunmaatregelen in het kader van de gestegen energieprijzen worden automatisch verrekend met je facturen.
Ook de federale verwarmingspremie van € 100. Je hoeft ons hiervoor niet extra te contacteren. Meer informatie over de maatregelen vind je hier.

Hoe kan ik mijn contract stopzetten?

Wil je jouw contract bij Luminus annuleren of stopzetten?
We vinden het erg jammer dat je je contract wenst te annuleren of stop te zetten.
Om een van je contracten stop te zetten, bel je naar onze klantendienst of regel je dit gemakkelijk online in je persoonlijke klantenzone My Luminus.

 
Heb je ergens een voordeliger energietarief gezien? Vergelijk het dan zeker met de andere tarieven van Luminus. Die kunnen élke vergelijking doorstaan. Als je vaste energieleverancier weten we perfect wat je energieverbruik en noden zijn. Zo hoef je niet van leverancier te veranderen voor een lager tarief! Bereken hier zelf je beste tarief!
Wil je een gas- en/of elektriciteitsmeter afsluiten?
Contacteer onze klantendienst. We checken met jou de gegevens van de meter en we bezorgen deze informatie aan je netbeheerder. 

Verhuis je?
Je vindt alle informatie hierover terug op onze verhuispagina

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.