Hoe kan ik mijn contract stopzetten?

Wil je jouw contract bij Luminus annuleren of stopzetten?
We vinden het erg jammer dat je je contract wenst te annuleren of stop te zetten.
Om een van je contracten stop te zetten, bel je naar onze klantendienst of regel je dit gemakkelijk online in je persoonlijke klantenzone My Luminus.

 
Heb je ergens anders een voordeliger energietarief gezien? Vergelijk het dan zeker met de andere tarieven van Luminus. Die kunnen élke vergelijking doorstaan. Als je vaste energieleverancier weten we perfect wat je energieverbruik en noden zijn. Zo hoef je niet van leverancier te veranderen voor een lager tarief! Bereken hier zelf je beste tarief!
Wil je een gas- en/of elektriciteitsmeter afsluiten?
Neem hiervoor rechtstreeks contact op met je netbeheerder. Hij maakt met jou een afspraak om je meter te laten verzegelen. Nadien geeft de netbeheerder ons alle nodige informatie door om je dossier af te sluiten.

Verhuis je?
Je vindt alle informatie hierover terug op onze verhuispagina

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier