Ik verhuis naar een woning met een budgetmeter. Wat moet ik doen?

Informeer ons zo snel mogelijk over je verhuis, telefonisch of online.

Als je geen budgetmeter wil gebruiken, kan je deze laten deactiveren. De budgetmeter werkt dan als een gewone meter.
Het volstaat om ons dit te melden op het moment dat je verhuist. We contacteren je netbeheerder om deze te laten deactiveren.

Als je de meter wil blijven gebruiken met prepaid kaarten, kan je de kaart verkrijgen bij je netbeheerder.
Je kan terecht bij het OCMW van je regio om je budgetmeter te herladen, of bij een Bancontact terminal van bepaalde verkoopspunten.

Nuttige link:

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Contacteer ons

via email

Contacteer ons

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier