Beste klant, om je in de toekomst nog beter van dienst te zijn voeren wij op zaterdag 18 januari van 22 uur tot zondag 19 januari 6 uur aanpassingen uit aan onze systemen. Hierdoor is My Luminus, de klantenzone en de app, even niet beschikbaar. Onze excuses hiervoor en graag tot gauw!

Welk tarief past het beste bij mij?

Op onze website vind je het volledige aanbod van onze tarieven en diensten:

Geef je verbruik in en ontdek welk tarief bij je past:

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Onze tarieven



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.