Wanneer de energieprijzen zijn gestegen. Wat doe ik dan als ik een vast contract heb bij Luminus?

Sloot je jouw contract af vóór de prijsstijgingen af?
Dan blijf je best op je huidig tarief. De CREG, de federale regulator voor energie in België, raadt dan ook aan om je contract te behouden, om de eenvoudige reden dat de prijzen vandaag hoger liggen.  

Loopt je contract weldra af?
Dan ga je helaas wel enige prijsstijging voelen. Net als de CREG adviseren we je in dit geval om je energiecontract pas aan te passen wanneer de prijzen terug dalen. 

Lees ook:

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Onze tarieven



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.