De energieprijzen zijn gestegen. Wat doe ik als ik een vast contract heb?

Sloot je jouw contract af vóór de prijsstijgingen?
Sinds 1 oktober 2022 bieden we tijdelijk geen vaste tarieven meer aan. Vanaf die datum vernieuwt Luminus contracten met een vast tarief naar het voordeligste gelijkaardig variabel tarief. 

Bestaande klanten met een vast tarief behouden dit tarief voor de duur van hun lopende contract. Luminus hernieuwt deze contracten naar een variabel tarief wanneer de contractduur ten einde is. Je wordt hiervan als klant twee maanden op voorhand op de hoogte gebracht (zie onze algemene voorwaarden).

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Onze tarieven



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.