Door de uitzonderlijke situatie in de energiemarkt krijgt onze klantendienst erg veel oproepen te verwerken. We proberen iedereen zo snel mogelijk te helpen, maar houd rekening met langere wachttijden. Via je persoonlijke klantenzone MyLuminus.be kan je tal van zaken zelf regelen, zoals facturen en betalingen bekijken, een afbetalingsplan aanvragen en het doorgeven van een verhuis. Heb je vragen over de overheidsmaatregelen, dan vind je hier zeker en vast een antwoord.
Hulp en ondersteuning
Ben je pas Luminus-klant geworden? Bedankt om voor Luminus te kiezen.

Ben je pas Luminus-klant geworden?

Je kiest voor Luminus. Bedankt.
Lees hier wat de volgende stappen zijn in je proces.

Ben je pas Luminus-klant geworden?

Alles verloopt vlot en dus krijgt u binnenkort je energie van Luminus.
Lees hier wat de volgende stappen zijn in je situatie.

  1. Wij hebben je vorige energieleverancier reeds op de hoogte gebracht.
  2. Je ontvangt binnenkort een verwelkomingsbericht met alle nuttige informatie over je contract en onze diensten.
  3. Een week vóór je energielevering doen wij je een gedetailleerd voorstel voor een voorschot dat het best aansluit bij je noden.
  4. Het kan zijn dat je nog een laatste factuur van je vorige leverancier ontvangt nadat je je reeds bij Luminus hebt aangesloten. Vergeet zeker niet om deze nog te betalen.