Ik kan niet meer inloggen in de klantenzone My Luminus: wat doe ik?

  1. Gebruik het oog-icoontje om je paswoord te controleren op de schrijfwijze.
  • Het icoontje om het paswoord te zien staat rechts van het paswoord veld.
  1. Het kan ook zijn dat je gebruikte e-mailadres nog niet gekend is.
  1. Je ontvangt onze communicatie per e-mail, maar het lukt niet om in te loggen op My Luminus met dit e-mailadres?
  • Het kan zijn dat je voor de klantenzone My Luminus een ander e-mailadres opgaf dan dat voor de ontvangst van communicatie per e-mail. 
  • Om in te loggen in My Luminus gebruik je het e-mailadres dat je opgaf toen je je My Luminus account aanmaakte.
  • Je kan dit e-mailadres direct aanpassen als je wil. Ga naar My Luminus, klik op je mailadres en ga naar 'Mijn Profiel'.
  • Pas je e-mailadres aan onder 'Mijn gegevens'.
  • Lukt het nog altijd niet? Contacteer onze klantendienst via diverse contactkanalen.
  1. Misschien is je account om veiligheidsredenen geblokkeerd na meerdere mislukte inlogpogingen. In dat geval pas je best je wachtwoord aan via de knop Wachtwoord vergeten?.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Mijn klantenzone

Inloggen

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.