Hoe kan ik de verbinding van de dongle van mijn Luminus EnergyControl Monitor dienst nagaan?

De status van je dongle kan je altijd nagaan in de app via Meer > Verbindingen:

  • Is je dongle online? Dan is de verbinding in orde. Dit betekent dat we je realtime data goed ontvangen en deze in de app aan je kunnen tonen.
  • Is je dongle offline? Dan is de verbinding niet in orde. Dit betekent dat we je data niet ontvangen en deze dus ook niet in de app aan je kunnen tonen. Check hier hoe je je dongle kan verbinden.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.