De energieprijzen zijn de afgelopen maanden erg sterk gestegen. Om de impact hiervan te verzachten, heeft de overheid een aantal steunmaatregelen uitgewerkt. Deze zullen automatisch verrekend worden op je energiefactuur. Wat de maatregelen concreet inhouden, lees je hier.

Hoe kan ik het rekeningnummer van mijn domiciliëring veranderen?

Je kan je domiciliëring snel en eenvoudig zelf aanpassen via je online klantenzone My Luminus:

  1. Ga in My Luminus naar de pagina 'Facturen'.
  2. Bij 'Instellingen facturen' klik je bij 'Betaalmethode' op 'Wijzig domiliciëring'.
  3. Onder 'Bankgegevens rekeninghouder' selecteer je: 'Voeg een nieuw rekeningnummer toe'.
  4. Kies of je dit domiciliëringsmandaat wenst voor alle facturen, of alleen voor je voorschotfacturen.
  5. Klik vervolgens op 'Opslaan'.


Opmerking:
Als je een nieuw leverpunt voor Luminus toevoegt en je wil dit aan een domiciliëring toevoegen met een verschillend rekeningnummer, neem dan contact op met onze klantendienst. Wij doen de aanpassing voor jou.

Heb je nog geen My Luminus account?
Registreer je via deze link: Maak een My Luminus account aan.


Nuttige link:

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


De mogelijkheden voor facturen en betalingen

zelf raadplegen? Het kan!

Bekijk het hier

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.