Ik was klant bij Essent. Wat gebeurt er met mijn klantenzone op Mijn Essent?

Na de overname naar Luminus blijft je Mijn Essent-omgeving toegankelijk, maar je zal er enkel nog administratieve zaken, zoals oude facturen van Essent, kunnen raadplegen. Aanpassingen doen, zoals je voorschotbedrag aanpassen of je persoonlijke gegevens wijzigen, kan niet meer.

Je ontvangt enkele weken na de overname van je contract een uitnodiging om je persoonlijke klantenzone My Luminus aan te maken. Daar kan je wel je voorschotten en gegevens wijzigen, alsook je nieuwe Luminus-facturen bekijken en betalen.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Klant worden / ik ben net klant



Mijn klantenzone

Inloggen

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier