Ik was klant bij Essent. Wat is er met mijn energiecontract gebeurd?

Luminus heeft je Essent-contract integraal* overgenomen voor de volledige duur van dat contract. Je blijft dus tot aan de hernieuwing van het contract je Essent-prijs, promotie en voorschotbedrag behouden. Zelf hoef je niets te doen.

*Uitzondering: had je het Essent-tarief “Vooraf”? Dan behoudt je wel je tarief en contractduur, maar hoef je niet meer je voorschot voor een volledig jaar te betalen. In plaats daarvan betaal je een driemaandelijks voorschot.

Had je een variabel tarief bij Essent? Lees dan ook dit artikel.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Klant worden / ik ben net klant



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier