De steunmaatregelen in het kader van de gestegen energieprijzen worden automatisch verrekend met je facturen.
Ook de federale verwarmingspremie van € 100. Je hoeft ons hiervoor niet extra te contacteren. Meer informatie over de maatregelen vind je hier.

Wanneer moet ik mijn verhuis doorgeven?

We raden je aan om ons 1 maand voor je verhuis te informeren, telefonisch of via onze website. Zo kunnen we je helpen om de nodige stappen te ondernemen en je werk te vergemakkelijken.
Bij het overhandigen van de sleutels neem je best ook de meterstanden op en communiceer je deze aan ons. Als je ons vroeg genoeg informeert over je verhuisplannen, sturen we je een herinnering per e-mail of sms.

Ben je reeds verhuisd?
Maak je geen zorgen. Contacteer ons zo snel mogelijk. Dan zetten we je contracten over naar je nieuwe adres.

Denk eraan om ons de volgende informatie te bezorgen:

  • de EAN-codes van je gas- en/of elektriciteitsmeter
  • de meterstanden van je meter
  • de contactgegevens van de oude en/of nieuwe bewoner

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.