Ik heb een voorschotfactuur ontvangen van mijn vorige energieleverancier. Moet ik deze nog betalen?

Controleer eerst de verbruiksperiode die je ziet staan op deze factuur.
Als je geen klant meer was bij je vorige leverancier in deze periode, raden we je aan om hen te contacteren en de voorschotfactuur te laten crediteren.
Als je wel nog klant was, gaan we ervan uit dat de factuur correct is.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier