Mijn meter is afgesloten door de netbeheerder. Toch ontvang ik nog altijd voorschotfacturen. Wat doe ik?

Contacteer onze klantendienst. Onze medewerkers kijken na of we een afsluitbericht van de netbeheerder ontvingen voor je elektriciteits-en/of gasmeter. Indien nodig blokkeren we tijdelijk je facturen totdat we een slotafrekening kunnen opmaken.

Kreeg je van de netbeheerder een werkbon van uitdienststelling? Bezorg ons dit document via het contactformulier voor huishoudelijke klanten of professionele klanten. Wij bezorgen je werkbon aan je netbeheerder en hopen om zo snel mogelijk een melding van uitdienststelling te ontvangen.

Is de uitdienststelling minder dan 4 weken geleden? Dan adviseren we je om nog even geduld te hebben. De netbeheerder verwerkt je uitdienststelling.

 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Bel ons

(normaal zonetarief)

078 150 210

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier