Kan ik mijn meter aanpassen?

Contacteer je netbeheerder voor aanpassingen van je meter (bijvoorbeeld overschakelen van dag- en nachtmeter naar enkel dagmeter, dagmeter, exclusief nachtmeter, van budgetmeter naar gewone meter en andersom …).

Je netbeheerder helpt je graag verder en brengt Luminus op de hoogte van de aanpassingen. Je hoeft dit dus zelf niet te doen.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier