Hoe kan ik mijn meter laten heropenen?

Om je meter te laten (her)openen:

  1. Sluit je eerst een energieleveringscontract af. Dit kan je door online je prijs te berekenen of door contact op te nemen met onze klantendienst. Hou zeker je EAN-nummer bij de hand.
  2. Maak een afspraak met je netbeheerder. Hij komt je meter openen.

 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Bel ons

(normaal zonetarief)

078 150 210

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier