De energieprijzen zijn de afgelopen maanden erg sterk gestegen. Om de impact hiervan te verzachten, heeft de overheid een aantal steunmaatregelen uitgewerkt. Deze zullen automatisch verrekend worden op je energiefactuur. Wat de maatregelen concreet inhouden, lees je hier.

Wat als ik van tarief verander net voor de vernieuwing van mijn huidige contract?

Als je contract binnenkort vernieuwd wordt en je van tarief wil veranderen, dan kan dat zonder problemen.
Je nieuwe tarief zal 21 dagen na intekening ingaan, terwijl je contracthernieuwing ook doorgaat.

Ligt je contractvernieuwing binnen de 21 dagen na intekenen op je nieuwe tarief? Dan leveren we je vanaf je vernieuwingsdatum tot 21 dagen na het intekenen op je nieuwe tarief nog energie aan de prijs die op de communicatie van de vernieuwing (van je oude tarief) vermeld staat.

Onze klantendienst geeft je graag meer uitleg.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Onze tarieven



Bel ons

(normaal zonetarief)

078 150 210

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.