Waarom is mijn voorschotbedrag verhoogd na mijn jaarafrekening?

We hebben je voorschotbedrag aangepast om een hoge volgende jaarafrekening te vermijden. De marktprijzen voor energie zijn sinds midden 2021 fors gestegen en blijven op een hoog niveau. Dit is bij alle energieleveranciers voelbaar.
Het is verstandig om je voorschotbedrag goed in de gaten te houden

Bekijk hier onze video: het belang van een ideaal voorschotbedrag voor je energie.
 



Tips:
Lees zeker onze handige Lumiworld, waar we het belang van een ideaal voorschotbedrag uitleggen.
Je vindt er ook snelle bespaartips en adviezen om je energieverbruik onder controle te houden. 
Op samenvooruit.luminus.be kan je in enkele kliks je persoonlijk besparingsplan samenstellen.

Ook raden we je aan om regelmatig je meterstanden in te geven in My Luminus.
Zo kan je zelf je voorschotbedrag optimaal instellen voor een zo laag mogelijke afrekeningsfactuur. Dat is een hele geruststelling.

Nuttige link: 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Verbruik opvolgen en meterstanden ingeven

in uw digitale klantenzone.

Ga naar My Luminus

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.