De energieprijzen zijn de afgelopen maanden erg sterk gestegen. Om de impact hiervan te verzachten, heeft de overheid een aantal steunmaatregelen uitgewerkt. Deze zullen automatisch verrekend worden op je energiefactuur. Wat de maatregelen concreet inhouden, lees je hier.

Waar zie ik hoeveel vergoeding ik ontving voor mijn geïnjecteerde energie?

  • Deze vergoeding wordt automatisch verrekend bij je afrekening.
  • Als residentiële klant zal je je vergoeding voor geïnjecteerde energie zien op je afrekening, als extra kredietlijn. Je afname en injectie worden dus samen gefactureerd op hetzelfde moment. Bij elke afrekening ontvang je ook meer informatie over je vergoeding.
  • Bij professionele klanten worden de injectie en verbruiksvolumes op twee aparte facturen afgerekend. De vergoeding voor je injectie bezorgen we je als een self-bill. Je krijgt dus een afrekening voor je volledige verbruik, en Luminus stort de vergoeding voor je geïnjecteerde energie vervolgens terug.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Onze tarieven



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.