De energieprijzen zijn de afgelopen maanden erg sterk gestegen. Om de impact hiervan te verzachten, heeft de overheid een aantal steunmaatregelen uitgewerkt. Deze zullen automatisch verrekend worden op je energiefactuur. Wat de maatregelen concreet inhouden, lees je hier.

Waar kan ik zien hoeveel energie ik geïnjecteerd heb op het net?

Op Mijn Fluvius:

Op je afrekening:
  • Als residentiële klant zal je je totale injectie zien op je afrekening samen met de vergoeding die je hiervoor ontvangt.
  • Bij professionele klanten worden de injectie en verbruiksvolumes op twee aparte facturen afgerekend. Je zal dan je injectievolume zien op de injectiefactuur.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Onze tarieven



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.