Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens raadplegen en aanpassen bij Luminus?

Je kan je persoonlijke gegevens makkelijk raadplegen en aanpassen via My Luminus. 
 

  1. Log in via My Luminus.
  2. Ga naar 'Mijn profiel' (rechts bovenaan). (In de app kies je eerst voor 'Meer'. Hierna kan je klikken op 'Mij profiel'.)
  3. Je hebt nu toegang tot je persoonlijke gegevens. Door te klikken op de groene lijnen kan je:
  • je wachtwoord wijzigen
  • je klantennummers beheren
  • je sociale netwerken beheren
  • je account verwijderen
  • je e-mailadres voor de digitale factuur wijzigen
  • je algemeen e-mailadres wijzigen
  • je correspondentieadres wijzigen
  • je taal wijzigen
  • je gsm- of telefoonnummers aanpassen
  • je rekeningnummer voor terugbetalingen wijzigen
  • je e-mailadres voor je My Luminus-account wijzigen. Let op: door dit e-mailadres te wijzigen, verandert je login van My Luminus. De volgende keer dat je inlogt bij My Luminus is het nodig dat je dit nieuwe e-mailadres gebruikt.
Je aanpassing is onmiddellijk zichtbaar op je scherm.


Wens je andere gegevens te wijzigen?
Neem contact op met onze klantendienst. Onze medewerkers helpen je graag verder.

Heb je nog geen My Luminus-account?
Registreer je hier voor My Luminus.

Dankzij de Luminus-app heb jij je persoonlijke klantenzone altijd bij de hand. Je energie opvolgen was nog nooit zo makkelijk. Bekijk hier hoe de app in elkaar zit en wat de voordelen ervan zijn.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Uw persoonlijke gegevens aanpassen?

Het kan eenvoudig in uw klantenzone.

Bekijk het hier

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.