Hoe kan ik mijn bankrekeningnummer voor domiciliëring aanpassen via My Luminus?

Je kan het rekeningnummer voor je domiciliëring wijzigen via je persoonlijke klantenzone My Luminus.

  • Geef je nieuwe rekeningnummer door bij 'Voorschotten' - 'Wijzig domiciliëring'.
  • Duid aan of je domiciliëring geldt voor voorschotfacturen en afrekeningen, of alleen voor voorschotten.
Het systeem maakt automatisch een handtekening voor het SEPA-mandaat aan.

Neem contact op met onze klantendienst als je een nieuw leveradres toevoegt waarvoor je een domiciliëring met een ander rekeningnummer wil gebruiken.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Bel ons

(normaal zonetarief)

078 150 210

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.