Ik kan geen account aanmaken op de klantenzone My Luminus: wat doe ik?

Ik krijg een fout bij ingeven klantnummer/EAN-nummer

  • Controleer je klantnummer:
    • geef max. 9 karakters in
    • Voorbeeld: 412345678
    • geef de koppeltekens niet in
    • gebruik nooit een nul als eerste cijfer
  • Voor het EAN-nummer kan je kiezen tussen die van elektriciteit of gas. Je kan ze beide gebruiken. Voorbeeld: 541441234567890.


Mijn e-mail adres is reeds in gebruik


Ik ken mijn klantnummer/EAN-nummer niet

  • Je klantnummer en EAN-nummer vind je op je factuur.
  • Beide staan op één factuur. Eén EAN-nummer is voldoende.
  • Recent klant geworden en nog geen factuur ontvangen? Contacteer onze klantendienst. Zij geven je de juiste info.


Extra klantnummer toevoegen aan bestaande account

  • Koppel je online account aan meerdere klantnummers (vb: familielid, tweede eigendom, bedrijf). Je hebt enkel één klantnummer en één EAN nummer nodig.
  • Log in in My Luminus en voeg een extra klantnummer toe aan je bestaande account. Klik hier om te zien hoe dat kan.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Mijn klantenzone

Inloggen

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.