Ik ben geregistreerd voor de visualisatie van mijn digitale meterdata van elektriciteit en gas, maar zie enkel elektriciteitsgegevens in de app.

Bij je registratie via My Luminus kan je een digitale meter voor elektriciteit (minimum) en een digitale meter voor gas (optioneel) doorgeven. 

Na je inschrijving, is het nodig dat je ook je toestemming geeft aan Fluvius.be zowel voor je elektriciteit als gas. Deze toestemming geef je digitaal vanuit onze app via een persoonlijke link naar je Mijn Fluvius portaal. Indien je enkel je toestemming geeft voor elektriciteit, zal je ook enkel je elektriciteitsdata in de app zien.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.