Worden mijn tarieven automatisch toegepast aan mijn digitale meterdata in de app?

Ja, Luminus maakt automatisch de koppeling tussen je digitale meterdata en je Luminus-tarief. Zo zijn je gegevens steeds correct en up-to-date.

Je totale verbruikskosten bestaan niet enkel uit je energiekosten, maar omvatten ook de distributie-en transportkosten van je netbeheerder, taksen en heffingen van de overheid en btw. Hierdoor verschillen de prijzen per kWh die je in de app ziet ten opzichte van de prijs per kWh voor energie alleen, die je op je contract terugvindt.

 
 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.