Wat is het verschil tussen de My Luminus app en de Luminus Monitor app?

  • My Luminus app: Dit is je online klantenzone waar je in de eerste plaats je administratie kan regelen: je voorschot aanpassen, wisselen van tarief, je facturatie-adres aanpassen, je facturen bekijken, … Heb je een digitale meter en woon je in Vlaanderen? Dan kan je hier ook gratis gebruik maken van de Digitale Meterstanden dienst in My Luminus om meer inzicht te krijgen in je energieverbruik, dit met één dag vertraging.
  • Luminus Monitor app: Dit is de app gekoppeld aan de betalende dienst Luminus EnergyControl Monitor die je toelaat om realtime inzicht te krijgen in je energieverbruik via een klein apparaatje dat je in de P1-poort van je digitale meter klikt (nl. een dongle)..

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.