Wat is het verschil tussen de My Luminus en de Luminus Monitor app (met Key)?

  • My Luminus is je online klantenzone waar je in de eerste plaats je administratie kan regelen: je voorschot aanpassen, wisselen van tarief, je facturatie-adres aanpassen, je facturen bekijken, … Je kan er ook een overzicht van je verbruik raadplegen, maar vrij beperkt.
  • De Luminus Monitor app is de gratis basisdienst voor klanten met een digitale meter in Vlaanderen die je toelaat om inzicht te krijgen in je energieverbruik.
  • De Luminus Monitor app met Key is de betalende dienst (is een upgrade van de basisdienst) die je toelaat om realtime inzicht te krijgen in je energieverbruik.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Meterstanden & verbruik



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.