Luminus Monitor Key: Wat als ik schade aan mijn Key opmerk?

  • Gedurende een periode van twee jaar beschik je over een wettelijke garantie met betrekking tot je aankoop. Om een beroep te doen op deze garantie, is het nodig dat je een aankoopbewijs kan voorleggen.
  • Bij vaststelling van een gebrek informeer je Luminus zo snel mogelijk. Meld elk gebrek binnen een termijn van 2 maanden na vaststelling aan Luminus. Nadien vervalt elk recht op herstelling of vervanging.
  • De garantie is nooit van toepassing op defecten die ontstaan ten gevolge van ongelukken, verwaarlozing, valpartijen, gebruik van de Key in strijd met het doel waarvoor het ontworpen werd, het niet naleven van de gebruiksinstructies of handleiding, aanpassingen of wijzigingen aan het artikel, hardhandig gebruik, slecht onderhoud of elk ander abnormaal of incorrect gebruik.
 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Meterstanden & verbruik



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.