Luminus Monitor app en Luminus EnergyControl Monitor: wat doe ik bij een verhuis?

Voor de Luminus Monitor app:

  • Als je verhuist, zetten we je Luminus Monitor app stop. Dit doen we omdat het mandaat bij Fluvius gekoppeld is aan je adres. We hebben een nieuw mandaat nodig om deze dienst op je nieuwe adres te kunnen aanbieden. 
  • Wil je de app graag activeren voor je nieuwe adres? Dat kan uiteraard! De voorwaarde is wel dat je een digitale meter hebt en in Vlaanderen woont. Opnieuw registreren kan zeer eenvoudig via je My Luminus-account.

Voor de Luminus EnergyControl Monitor:

  • Als je verhuist en je je Luminus EnergyControl Monitor wenst te houden, zorg er dan voor dat je:
    • ons daarvan tijdig op de hoogte stelt, en
    • de dongle meeneemt naar je nieuwe adres.
  • Je kan op je nieuwe woonplaats de dongle enkel gebruiken als je nog steeds voldoet aan de relevante voorwaarden (bv. aanwezigheid van een digitale meter alsook een stabiele Wifi-verbinding in de buurt van je digitale meter).
  • Indien je niet meer aan de voorwaarden voldoet, breng je ons hiervan op de hoogte zodat wij je Luminus EnergyControl Monitor contract kunnen stopzetten.

 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.