Luminus Monitor app en Key: wat doe ik bij een verhuis?

Voor de Luminus Monitor app:

  • Als je verhuist, zetten we je Luminus Monitor app stop. Dit doen we omdat het mandaat bij Fluvius gekoppeld is aan je adres. We hebben een nieuw mandaat nodig om deze dienst op je nieuwe adres te kunnen aanbieden. 
  • Wil je de app graag activeren voor je nieuwe adres? Dat kan uiteraard! De voorwaarde is wel dat je een digitale meter hebt en in Vlaanderen woont. Opnieuw registreren kan zeer eenvoudig via www.luminus.be.

Voor de Luminus Monitor app met Key:

  • Als je verhuist en wenst toegang te blijven hebben tot de Luminus Monitor app met Key, zorg ervoor dat je:
    •  ons daarvan tijdig op de hoogte stelt en
    •  dat je de Key meeneemt naar je nieuwe adres.
  • Je kan op je nieuwe woonplaats de Key enkel gebruiken als je nog steeds voldoet aan de relevante voorwaarden (bv. woonplaats in Vlaanderen en aanwezigheid van een digitale meter alsook een stabiele Wifi-verbinding in de buurt van je digitale meter).
  • Indien je niet meer aan de voorwaarden voldoet, breng je ons hiervan op de hoogte zodat wij je kunnen uitschrijven voor de Key.

 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Meterstanden & verbruik



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.