Hoe kan ik de energiegegevens van verschillende leveradressen in de Luminus Monitor app raadplegen?

Wil je energiegegevens raadplegen voor verschillende klantnummers?
Dat kan! Hiervoor log je eerst uit. Selecteer daarna bij het inloggen het andere klantnummer waarvoor je de data wil raadplegen (indien je met dat klantnummer geregistreerd bent voor de monitoringdienst).

Gaat het om leveradressen onder éénzelfde klantnummer?
Dan is het nog niet mogelijk om de verschillende leveradressen te raadplegen.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.