Luminus EnergyControl Monitor: Kan ik de app en bijbehorende diensten blijven gebruiken als ik van energieleverancier verander?

Als je van energieleverancier verandert, blijft je Luminus EnergyControl Monitor contract actief. 

Je kan Luminus EnergyControl Monitor dus perfect blijven gebruiken. Vergeet dan zeker niet om je nieuwe tarieven in te geven in de app zodat de inschatting van je kosten correct en up-to-date blijft. Dit kan via het scherm Meer > Tarieven.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.