Ik heb mijn toestemming aan Fluvius gegeven maar zie nog geen digitale meterdata in de app. Wat nu?

Het kan tot 72 uur duren nadat je je toestemming hebt gegeven vooraleer je data in de app ziet.
Twijfel je of je je toestemming wel correct hebt gegeven? Voor de zekerheid kan je op ‘Mijn Fluvius’ de status nakijken via het Mijn Fluvius portaal > Verbruik > pijl naar onder bij elk EAN:

  • Zie je daar geen aanvragen staan op naam van Luminus, dan is het nodig dat je je toestemming nog geeft via onze app
  • Zie je daar aanvragen voor Luminus maar zijn ze met een oranje bolletje aangeduid, dan moet je nog een extra toestemming geven door een e-mail van Fluvius te bevestigen
  • Zie je daar aanvragen voor Luminus en zijn ze met een groen bolletje aangeduid dan contacteer je Luminus via het Contactformulier.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.